Thursday, November 17, 2011

singapore.

ASSALAMUALAIKUM,

tak jawab dosa kalau jawab sayanggg..:)

oke, lame betul aku tak post blog kann ? haisyh ! rindunye ! hm, nak tau tak aku pegi mane ?? kalau nak tau, tanye lah kalau taknak tahu, mind your own bussiness ! huh ! ececeh, takdelah. main2 je.
haa, aku pegi holiday kejap kat spore je. takdelah sampai pergi london ke paris ke. haisyh ! tapi kalau diberi peluang, mestilah aku akan melompat2 sambil menangis2 sambil cakap 'I WANT TO GO !!!' HAHA
hm, tak banyak tempat pun aku pergi. aku pergi spore ni without my family tau ! hehe.. best !
aku pergi marina bay sand lah, ape ntah lagi nama tempatnya. aku tak ingat..hehe.
lepas tu kan ! aku pergi tengok movie ! cerita REAL STEEL ! syok wok cerita dia ! sumpah aku tak rasa mengantuk langsung ! way to go max ! aku suka kau lah ! cute pulak tuh ! hehe. aku tau korang akan ckp aku ketinggalan zaman. eleh, biarlah. aku dengar dulu respon orang pasal cerita tu. kalau tak best, aku tak pegi. kan membazir je kalau aku pergi tapi tak best. kan2? nanti boleh lah buat duit tu untuk pergi PARIS ! whoa ! nakpergi2 ! 
oklah, aku ngantuk lah.. gud nite ! tidur2..hehe

No comments:

Post a Comment