Thursday, November 3, 2011

hakim 2

post ni pulak, aku post atas permintaan seorang mamat yang bernama ABDUL HAKIM . sebab dia suroh aku post pasal dia panjang2. dia tak puas hati pulak sebab post lepas aku post pasal dia sikit sangat.
hakim ni kan, dia main takraw tau.
dia ni budak u15 maktab. masa SUPER  hari tu, team u15 dpt naib juara. waa~ dasyat2 ! tapi sayang. diorang boleh jadi juara sebenarnya. tapi, takpelah. ada hikmah disebalik setiap kejadian..:) 
masa tu, pergh ! aku nak termenangis ade, tergelak pon ade gak.taapi  more kepada simpati laa sebab aku mcam perasan mata diorang ni merah. tapi tak tahulah sebab apa. nak kata nangis, ye jugak.nak kata masuk habuk, ye laa jugak. haish ! apa2 jelah. gamba kat bawah ni, bukti yang dia ni budak takraw maktab..ngee~~ 
tulah dia.haa. teror kan. HAHA. dia ni pon ade gulfie jugak tau ! jangan main2. HAHA. muka innocent gila. tapi ada gulfie jugak rupanya dia ni kan ?? *kidd saje bro !
gulfie dia ni, manis je orang nye. pandai pulak tuh. gulfie dia ni akk aku.HAHA. pandai ea, kau pilih. aku yang diorang ni ade skandal mase SUPER. itupun si hakim ni da cucuk jarum awal2 lagi. haish ! mat romeo jugak kau ni ea.HAHA. pergh ! memang tergelak mcam cipan lah aku dengar cerita dari gulfie dia ni. nak tengok gmaba gulfie dia ?? nak kan ? haa ! jeng jeng jeng ! 
haa ! ni lah gulfie dia ! nama dia NORATIRA MAZLAN. sweet kan ?? hakim, fyi, aku amek pic ni sebab kau ada comment something kat gambar ni. HAHA kantoi sudaa. diorang ni cute sangat ! hakim, kalau kau nak tau, masa sukaneka tarik tali, dia lah yang paling semangat sokong kau dari belakang. dia ingat takde sape yang tahu. padahal tak sedar yang aku dok syok je tengok dia sambil dok tergelak2 terguling2 atas padang. HAHA.  aku dengar kan, dia sorak macma gini : ' aca boleh ! hakim boleh!'
hamboi2 ! ade supporter rupanya dari belakang ea..soka laa kau ea.
diorang ni pon ade amek gambar togather2 tau. haa ! ni gambanye.

sweet kan mereka?? sweet sangat2 lah ! haisyh ! semoga korang kekal bahagia laa yea.
oh yea ! hari tu, diorang dah dinikahkan oleh tok balqis tau. dalam fb lagi ! haha
tak pernah di buat orang..

klah hakim. aku da taktau daa nak membebel ape pasal kau lagi. ni jea kodd. toodles !

No comments:

Post a Comment