Sunday, November 20, 2011

mind your words lah !

ASSALAMUALAIKAUM !
kalau tak jawab dosa eh ! HAHA
oke, tittle blog mcm tengah marah kann ?? huh ! memang tengah marah pun ! dengann sape ? haisyh ! kepoh lah korang ni. HAHA.oke2, aku marah la kat sorang budak perempuan ni. taknak lah sebut nama dia kann. minah ni kan, dia tak pakai tudung. tapi korang tau tak dia boleh kutuk budak2 yg pakai tudung ! ea, hello ?! dia ni dah main2 dengan hukum Allah seh. poyo nk mampus. cakap org pakai tudung tu selekeh lah ape lah. drpd dia tu ! dah lah tak paakai tudung. rambut dah macam rambut singa dah. haisyh !
aku sbenanye tak kesah lah sgt pasal org yg tak pakai tudung.tapi, kalau dah sampai MENGUTUK, ni dah kira KURANG AJAR namanye kann??

to her: eh minah ! aku malu doh jadi kawan kau ! kalau nak bergurau pun, agak2 lah sis !  dah lah mase kau ngutuk tu, kau ngutuk depan budak2 yg pakai tudung ! haisyh ! sakit hati aku wokk !

oke, done ! amek pengajaran oke, bye2 =)

No comments:

Post a Comment