Tuesday, November 8, 2011

adore him soo much !

hye,
korang tengok tak movie AKU TAK BODOH ?? haa, kalau tengok, korang mestilh perasan kan sorang actor ni kan. dalam movie tu, dia jadi SUDIN. tapi real name dia ialah AIRIL ZAFRIL. aku adore dia sangat2 doe !
tapi takdelah sampai nak amik tahu every single thing pasal dia. huh ! takde kerja seh aku nak buat macam tu. not like certain people yang minat sampai tampal poster kat dalam bilik lah, jadi wallpaper kat phone lah. haisy ! not my type okey. now, lets head on to the main topic back...
aku tak tahulah kenpa aku nak menggedik post pasal dia kali ni. adeh ! dia ni kan sumpaa hensem giler ! lepstu, selain dia ct movie aku tak bodoh tu, dia ada act citer KLIK jugak. waa, dalam movie ni lagilh terasa macam dia ni still remaja lgi.
OMJAYY!!
hensem kan ?? *speechless*
oke, dah tak tau nak cakap apa. just admiring this photo..<3<3
toodles !

No comments:

Post a Comment