Saturday, November 26, 2011

budak, budak :)

hye, korang tau tak, adik aku yg darjah 6 tu, dia dah pandai bercinta ! lepas tu, kan, yg mintak kapel nye tu, yg perempuan. memang  dunia dah nak terbalik lah mcm gini kann ? lepas tu, yang budak perempuan tu nak baik2 dengan aku, tau. BHAHA.lawa ke tak budak perempuan tu ? hm, biasa je lah. tapi, tulah kan, aku masa darjah 6 dulu, bodoh2 tau. dah maju betulkan diorang tu ? tapi, aku nak halang. tapi tak tahu nak ckp camne. masing2 kapel tanpa pengetahuan mak ngan ayah plak tu. haisyh !
memang betul2 dunia na kiamat kan ? da la, korang tau tak , tadi aku gi lepak dengan membe aku, nama dia atira. lama gila tak jumpa kau. mula2 tu, dia dtg rumah aku. lepastu, kbetulan adik aku nak kluar gi main bola, aku pon ikut lah. hehe. before kitorang keluar tu, kitorang lepak2 jap lepas tu cerita2 pasal hidup asrama aku dgn kitorang ingat2 balik time skolah rendah. HAHA, lawak betul kalau ingat2 kan balik. lagi2 dengan iqmal.. BHAHA, memang lawak giler lah. tapi tu lah kenangan aku yg paling aku takkan aku lupa sampai mati pun ! oke, aku dah agak ngantuk sekarang. padahal pkul 9 pun belum. yelaa, semalam kan aku tak boleh tidur. so, tak heran lah kan kalau aku tidur awal hari ni..hehe, oke2 bye2:)

No comments:

Post a Comment