Thursday, November 3, 2011

hakim..:)

hye ! ni nama dia hakim. dia ni classmate aku. sebab aku post pasal dia ni ialah, sebab aku nak cakap yang aku suka sangat cara dia bila dia jadi leader dalam satu group. dia ni seorang yang sangat bertanggungjawab dan amanah dalam melakukan satu kerja *tak tahulah kalau belakang aku camne kan.HAHA kidd je bro.
bukan aku sorang je yang cakap. even ramai lagi perempuan yang cakap. diorang cakap kau ni layak pegang jawatan president.cewah ! suka laa kau kan kena puji, HAHA. masa cerita kau dengan JUVANA tu timbul, aku rasa cam tak percaya gak. sebab setahu aku laa kan orang yang mcam kau ni adalah typical yang tak suka kan bercinta masa usia sekarang. tapi yelah, sekarang apa2 yang mustahil pun boleh jadi tak mustahil kann ?? ramai yang cakap kau dengan dia tu, sesuai sebab kauorang ni, dua2 baik, cute je lah korang nih. apa2 pun, aku akan tetap ingat persahabatan ni sampai bila2.. dan aku pun takan lupa kawan aku sampai bila2..


p/s: nak sangat latest post kan ?? hamek kau ! ni post pasal kau je ! HAHA



No comments:

Post a Comment