Sunday, November 13, 2011

awekk..;)

hye readers,
awek ni bukan nye awek aku oke..:) dia ni kawan aku. nama betul dia HAZWAN IKMAL. apesal aku pangil dia awek ? hmm, ntah. dah orang lain panggl dia awek. aku ikut je lah. karang kalau panggil nama orang kata ape plak kan. ngade2 lah ape lah. ergh ! nyampah betul kann ??
oke, dia ni baik tau ! dia ni ade admire kat membe aku yg cun melecun sorang nih..hehe, jgn marah ye hazwan..:)
kat maktab, act aku ta rapat pun dengan dia. tapi kenapa ntah cuti ni jadi rapat pula. HAHA. tapi takpelah. ape salahnye kann nak tambah kawann ?? dia ni budak kelas 3 ipomea homeroom Berlian, by Miss Syafinaz Abdullah. dulu LDP tapi skarang budak biasa je. dia ni grup U18. samelah dengan budak tu kan. sape ?? huh ! tak payah lah amik tahu ye. malas nak sebut. next year tak tahulah dapat jumpa kau lagi ketak. tapi aku harap jumpa alhi lah. tapi, bukan kau sorang je ye. aku nak jumpa semua sekali. INSYAALLAH..:)
 kat FB, dia ni 'anak' aku..HAHA. ape2 je lah awek.. anak ke, bapak ke abang ke. sama je semua. yang penting aku sayang kau oke..:) *as a friend oke, dude :) 


edicted to : HAZWAN IKMAL ;)

No comments:

Post a Comment