Tuesday, November 8, 2011

hanis haziqah (idyllica haziqah)

hye !
oke, budak yang kat atas ni one of my roomate. masa last2 post, aku kan ade post pasal orang yang aku sayang tu, pic die takde.bukan sebab aku tak sayang kau laa hanis manis ! tapi, sebab aku da try carik gamba kau. tapi aku tak jumpa. so, ni special post for you kay mummy ?? ngee~~
oke,lets start. this name that was given to this girl since born is HANIS HAZIQAH MOHD JAIS. dalam FB, dia ni mummy aku tau ! HAHA.dia ni MANJA SANGAT. eventhough dia ni anak sulung, tapi, att dia macam anak bongsu. yang paling penting, kat sekolah, she is fucking intelligent ! kalau result exam keluar je,dia selalu dapat top 10 dalam rank batch kitorang ! pandai kann dia nih ?? haisy ! jeles !
dia ni jenis yang sangat geli dengan ulat, alaa, segala2 yang sama species dengannya lah. HAHA.
penah sekali tukan, dia menjerit bila ada lipas keluar dari bawah katil dia. HAHAHA.
kelakar gila tau tak ?? tapi, tulah kenangan yang aku takan lupa sampai bila2. 
tapi, lepas exam PMR tu kan, dia ade big problem. dia kena balik rumah. sedih nye ! balik je bilik lepas prep tu, ade note atas katil kodd, cakap dia daa balik. haisyh ! tade ribut, tiba2 je dia da balik. belum sempat lagi nk happy2 nak kenduri maggie dia dah balik..T_T
mase last day sekolah before cuti sminggu tukan, dia ade balik kejap sebab nak amik exam uppm(kodd lah ejaan dia). ingatkan, dia akan terus skolah and same2 mighty. tapi, tak. dia datang sebab nak pack barang2 dia. husiy ! memang semuanye nangis2 lah mse tengok dia pack barang. semua ada. terutama THE SEVEN. sedih gila weh ! T_T
mase naik cuti utk prog MIGHTY tu, kitorang buat meeting buaya2 sebilik. kitorang discuss laa malam tu macam mane nak bangun pagi2 lepas ni. yelaa, sebab before ni, kau sorang je laa hanis yang sedar bila light on. huh ! last2 aku pergi dari bilik ke bilik untuk mintak tolong diorang kejutkan pagi2..HAHA.

P/S ; hanis, aku rindu sangat kat kau. aku takan lupa kenangan kita sepanjang kat maktab dan kat bilik. aku sayang kau !!

No comments:

Post a Comment