Saturday, November 19, 2011

problems are everywhere.

ASSALAMUALAIKUM..
problems ni memang selalu ada kann ?  tapi,tak kesah lah besar ke kecil ke problem tu, mesti ada penyelesaian kann ? but for me, there will be no ending for every probs that i faced.. kalau dh settle satu prob ni, nanti ada prob lain datang. haisyh ! jiwa kacau ni wok ! aku tak tahu lah ak express kat sape. sekarang semua dah takde. semua nak jauhkan diri dari aku. tak tahulah kalau aku je yang rasa atau memang betul pun. pergh ! menitis air mata aku ni ! T_T macam mana kalau nak hidup takde problem ? ergh ! susah nye ! 
sekarang ni aku asyik marah2 je. kenapa entah. kadang2 aku rasa aku ni over emotional. HAHA. its sounds funny rite ? tapi tu lah hakikatnye. setiap hari aku berdoa supaya aku akan sentiasa berasa tenang. sekarang kan, aku rasa macam org gila seh. pasal kalau aku dduk sorang2, nanti mesti datang mood nak nangis, mood ketawa.
hm, apa yg patut aku buat ??????


p/s: sory ya bcause entrie kali ni emosional skit. nak buat macam mane. this is my space rite ?

No comments:

Post a Comment