Friday, June 10, 2011

admire her soo much ! :)

ni aku nak cerita, bukan nak admire kat mane2 mamat pon okayy..:) aku just admire kat sorang kakak ni. aku tak tahulah dia kenal aku ke tak but, aku dah tiusyen dgn mama dia dari darjah 5 sampai darjah 6.and aku pon pernah buat persembahan zapin dengan dia.oklah. lupakan.tak kesah lah dia ingat aku ke tak.back to the topic. aku admire dia sebab dia, chantek!,blog dia lawa. and mostly, aku nak jadi kakak yang peranagai macam dia.sebab dia pandai masak, pandai layan adik.aku ?? huh ! adik aku pun kadang2 je aku layan.kalau masak pula,pandai tu memanglah pandai.tapi tak macam dia sebab dia pandai masak lauk-pauk semua.adohai.jealous betul aku! family dia pulak, some kind of sangat sporting! i wish to have a family like that.uuiih nina!bersyukur oke kau dapat family macam ni.at least, kau ade sepupu2 yang boleh layan perangai kau.hm, ok, not in mood now..tata~

No comments:

Post a Comment