Tuesday, May 31, 2011

i'm back !!

hye, aku da balik dah.haha.sorry lah coz lmbt update blog ni.nak buat mcm manekn internet slow + takde mase yg bnyk untuk aku mgupdate blog.

well,todays topic is actually pasal kawan. korang semua mesti dah tau kan aku ni memang jenis yang tak suka dengan prempuan yang tergedik-gedik kan??bkan aku nak cakap yg aku ni lawa.NO! aku just nak ckp kat sini, yang korang tolonglah sedar diri tu. korang ingat korang tergedik-gedik kat depan lelaki tu, diorang suka ke? hello girls ! korang tau ta, mase diorang tengah melepak dengan kengkawan diorang, diorang akan cerita pasal korang yang gedik tahap kurita ni?! dont u realiza that evryting you guys do to make urself cute can humilate urself?aku tau lah mesti some of u guys kalau ditanya.."hei, kenapa perangai kau mcm gini..bla..bla..bla..", korang akan ckp, "eh,yeke aku tak perasan pon".oke fine !but, kalau dah kene tegor tu, pandai-pandai lah berubah cik kak oi! tak kanlah smpai nak kene guna cikgu or akk senior tegur baru nak menangis2 and janji taknak buat lagi.stop being budak kecil oke ?!

allright ! dah, taknak crite lagi. now, aku nak tido..esok pagi nak berangkat ke CITY SQUARE..yahoo !!
dadai~~

No comments:

Post a Comment